Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Navigeer naar het product dat je wil kopen.
2. Plaats het product in je winkelwagen door op de paarse knop te klikken.
3. Er opent een winkelwagen pagina en je controleert of deze klopt.
4. Als deze klopt klik je op de paarse knop om door te gaan naar afrekenen.
5. Je komt nu op de afrekenpagina waar wij om jouw gegevens zullen vragen.
6. Vul je gegevens in en kies je gewenste betaalmethode.
7. Betaal eenvoudig met de door jou gekozen betaalmethode.
8. Je bestelling is succesvol geplaatst en je ontvang een orderbevestiging van ons!
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Wij accepteren betalingen met iDEAL, creditcard en betalingen via factuur.
Betaling op factuur gaan in overleg. Neem hiervoor contact ons op!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te annuleren tot het moment dat je van ons een leverdatum hebt ontvangen.
Bestelling annuleren? Neem contact op met onze klantenservice en vermeld je ordernummer.
Wat als het online betalen niet lukt?
Wat als het online betalen niet lukt?
Als je online niet kan betalen om welke reden dan ook. Neem contact op met onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen.
Verzenden & Retourneren
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van je bestelling hangt af van de producten die je besteld.
Onze hardlopers hebben wij op voorraad en kunnen vaak binnen 1-2 weken worden geleverd.
Overige producten kunnen worden geleverd binnen 4-6 weken.
Wij proberen uiteraard altijd jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren
Wordt mijn bestelling gemonteerd geleverd?
Wordt mijn bestelling gemonteerd geleverd?
Ja wij proberen onze producten altijd gemonteerd te leveren. Hierdoor kan de levertijd soms wel langer zijn.
Als producten niet gemonteerd geleverd worden zal dit worden vermeld.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Maak je geen zorgen! Alle producten kunnen worden geretourneerd*. Ben je bezorgd dat je nieuwe bureaustoel niet aan je verwachtingen voldoet? Met slechts één e-mail of telefoontje naar onze klantenservice halen we de stoel weer bij je op.
Zorg er wel voor dat je dit binnen 15 dagen na levering doet, want dat is de periode waarin je retourrecht geldig is. Na deze periode kun je nog steeds gebruik maken van de garantieperiode van minimaal 5 jaar. Houd er rekening mee dat de retourkosten wel voor eigen rekening zullen zijn.
*M.u.v. producten waarvoor "Op maat gemaakt" is aangegeven. Deze items worden specifiek op bestelling vervaardigd en kunnen daarom niet worden geretourneerd. Uiteraard geldt ook voor deze items een garantie van 5 jaar op defecten en schade.
Advies & Showroom
Hebben jullie een showroom?
Hebben jullie een showroom?
Ja, wij hebben een showroom in Haarlem waar wij je graag inspireren en adviseren!
Wel raden wij je aan om vooraf een afspraak te maken zodat wij je beter kunnen helpen tijdens je bezoek.
Doen jullie ook de volledige kantoorinrichting?
Doen jullie ook de volledige kantoorinrichting?
Ja zeker, wij hebben ervaren ontwerpers in dienst die jouw nieuwe kantoor compleet kunnen inrichten. Jouw kantoor wordt volledig 3D gevisualiseerd zodat je precies ziet hoe het eruit komt te zien.
Lees meer over kantoorinrichting!
Bieden jullie advies aan bij het kiezen van kantoormeubelen?
Bieden jullie advies aan bij het kiezen van kantoormeubelen?
Ja, ons team van experts staat klaar om je te helpen bij het kiezen van de juiste kantoormeubelen die aan jouw specifieke behoeften voldoen. Neem contact met ons op voor persoonlijk advies.